Ażurowy layout

Hej, witajcie!!

Już po Świętach, zimy brak (przynajmniej u mnie), ale w klimacie zimowym można tworzyć jak najbardziej. Dziś przecudne, ażurowe ramki z Artistiko. Ja wybrałam największą i tę malutką. Duża ramka jest wprost stworzona jako baza pod LO. Najpierw położyłam wzór z dwóch artistikowych masek. Mimo posiadania naprawdę sporej kolekcji grafik i retro zdjęć, jak przychodzi co do czego i tak wybieram zdjęcie prywatne. Tu zdjęcie z cudnego wypadu zimowego z panieńskich czasów:). 


Moje LO uzupełniłam sporą ilością hdf-ów z zimowych kolekcji, dołożyłam tez trochę natury w postaci mchu i gałązek". Trochę gesso i złotego pigmentu, który ostatnio często gości w moich pracach i już mamy bajkowo-zimowy klimat. Dla tych, którzy jakimś cudem tego jeszcze nie wiedzą w Artistiko znajdziecie napis na absolutnie każdą okazję więc i ja nie miałam z tym żadnego kłopotu:).








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty