Bombka z różowym akcentem

Hej witajcie!
Czy wiecie, że do Świąt zostały niecałe 3 tygodnie?  Sezon ozdóbek (lubię:) i sprzątania (nie lubię) w pełni:).
Dziś mam dla Was dekorację świąteczną w formie zawieszki bombki. Wybrałam największą bazę ma 16 cm, więc można szaleć:).



Na lekko przegessowaną bazę położyłam gwiazdkowy wzór z jednej ze świątecznych, artistikowych  masek.  Do dekoracji bombki użyłam foamiranowych poinsecji w kolorze fuksji i wyciętych wykrojnikiem gałązek również z foamiranu oraz  całego mnóstwa świątecznych hdf-ów: jest  jemioła (dla mnie absolutny nr 1 tegorocznej kolekcji:),  ostrokrzew , śnieżynki i gwiazdki w. różnych postaciach. 




Użyłam tez odrobinki mgiełek w kolorach kompozycji foamiranowej. Całość przetarłam białym gessem  i obficie posypałam delikatnym brokatem. Znalazł się tez kawałek tasiemki gnieciucha w kolorze poinsecji.



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty