Zimowe dekoracje / Winter decorations

[PL] Witajcie,

Zapewne większość z was ma już gotowe dekoracje do ozdoby waszego domu na tegoroczne święta, ale może jeszcze uda wam się znaleźć chwilkę na stworzenie drobnego upominku dla najbliższych, bo przecież nic tak nie cieszy, jak własnoręcznie wykonany prezent. Moja propozycja dla Was to zmediowane jelonki. Piekne świąteczne maski stworzyły na prostych białych dekoracjach niepowtarzalny wzór, który pokryłam brokatem w sprayu. Delikatnie ozdobiłam rogi używając drobnych świątecznych elementów z hdf-ów i do bazy stojaka dodałam choinki (również z naszej zimowej kolekcji). Do całości wybrałam stonowaną kolorystykę bieli, srebra i brązu. Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie wam do gustu. Zapraszam na zdjęcia.

[ENG] Hi everyone, 

Propably most of you have done already Christmas decorations but maybe you will find a little bit more time to create small gift for your love ones. Nothing makes us happy more than handmade gift.My proposition for today is deer decoration created with Artistiko hdf and their stencil masks. I used spray glitter, brown ink and white gesso. I hope you will enjoy it. 








Kind regards,
 Agnes 

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty