Świąteczne świeczniki / Christmas candlesticks

[PL] Hej hej Kochani :)
Przypadła mi niesamowicie ważna data inspiracji dla Was i starałam się przygotować coś wyjątkowego. Uwielbiam własnoręcznie tworzyć prezenty dla moich najbliższych, a jednocześnie zdaję sobie sprawę, że takie prezenty powinny być jak najbardziej praktyczne - tak, aby dawały komuś radość, a nie były tylko bibelotem, z którym nie wiadomo co począć ;)

W tym roku dla dwóch wyjątkowych kobiet przygotowałam zimowo-świąteczne świeczniki. Z drewnianych deseczek zbudowałam niewielkie skrzyneczki, w których umieściłam przeróżne szyszki, kawałki drewna, nieco świątecznych przypraw i niewielki szklany świecznik - oczywiście również po mojemu ozdobiony mediami, no i koniecznie brokatem! Brokat jest dla mnie niezbędnym elementem tego sezonu :)

Mam nadzieję, że te świeczniki będą rozjaśniać moim przyjaciółkom zimowe wieczory nie tylko podczas świąt.




A Wam w tym wyjątkowym czasie chciałam życzyć spokoju, radości i dobrych ludzi wokół!
Pozdrawiam
Anai


[ENG] Hello my friends :)
It's a huge honour and pleasure to share my Christmas Eve inspiration with you. I  have to admit - I'm a big fan of handmade gifts for my friends and family. But at the same time I realize, that this kind of gifts should be useful and practical - they should have a purpose and give joy, instead of being yet another trinket that just takes a space.

This year I created special candle holders for two amazing women, who are important for me. I created a box from wooden planks and filled it with tree-cones, pieces of wood, winter spices and a little glass candle holder (which I painted and decorated with glitter of course - because glitter is a very important element of this christmas season).

I hope that my candle holders will brighten up winter evenings of my friends - not only during Christmas time.




Merry Christmas for you all! Have a wonderful time filled with peace, 
joy and good people around you!
Hugs!
Anai




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty