Świąteczna rama / Christmas frame

[PL] Witajcie,

Dziś chciałam Wam pokazać moją wersję świątecznej ramy ażurowej z lalą Julie Nutting. Jest mocno czerwona i złota !
Bazę pokryłam białym gesso i zrobiłam wzór z maski jemiołki od Artistiko. Następnie z papierów wycięłam interesujące mnie motywy i dodałam dodatki hdf z dwóch świątecznych kolekcji Artistiko, między innymi gwiazdki, jemiołę, murek, bombkę :). Elementy przykleiłam 'na surowo' dopiero pod koniec pokryłam je złotą metaliczną farbą. Gdy całość kompozycji została przyklejona tu i ówdzie użyłam brązowej akwarelki w kostce dla nadania lekkiego cienia pod spodem kompozycji, na którą składała się gaza oraz sizal, a także cała masa dodatków takich jak kwiatki, materiał, dziwaczne korzonki, tasiemka, sznurek, stemplowane i wycinane dodatki. Nie mogło zabraknąć chlapnięć oraz stempli dla wykończenia całości.
Mam nadzieję, że efekt mojej pracy podoba Wam się tak jak mi :)

Buziaki xo :)

[ENG] Hi everyone ! 
Today I wanted to show you my version of the frame in Christmas climate with the doll Julie Nutting. It's very red and gold ! 
I covered the base with a white gesso and made a pattern with stencil Mistletoe from Artistiko. Then from the papers I cut out the motives that interest me and I added hdf embellishments from two Christmas Artistiko collections, including stars, mistletoe, wall, bauble. I glued the elements raw, only at the end i covered them with gold metallic paint. When the whole composition was ready, here and there I used brown watercolors to give a light shadow under the composition, which consisted of gauze and sisal, as well as a while bunch of additives such as flowers, fabric, bizarre roots ;) , ribbon, string, stamped and cut additives. I couldn't forget about splashes and stamps for finishing my work.
I hope that you like the effect of my project just like me ;)

Kisses xo ;)












kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty