Czas prezentów z Artistiko / Gifts time with Artistiko

[PL] Witam Was! 
Nastał ten cudowny czas.. Świąteczny, magiczny okres wyczekiwania. Na spotkanie w rodzinnym gronie, na rozmowy, na smakołyki, wspólne kolędowanie i prezenty gdy zabłyśnie pierwsza gwiazdka.

[ENG] Hello!
This wonderful time has come ... A festive, magical period of waiting. For a meeting in the family circle, for talks, treats, carol singing and gifts when the first star shines.




Dziś moją kolejną inspiracją dla Artistiko jest pomysł na zapakowanie prezentów.

Today, my next inspiration for Artistiko is the idea to pack gifts.



Zdecydowałam się ozdobić papierowe torby. Zaczęłam od pomalowania papieru przezroczystym gessem. Następnie przy pomocy masek Artistiko położyłam paste strukturalną i paste brokatową. Białym gessem pomalowałam wszystkie dodatki z hdfu i przykleiłam na gel medium. Przy użyciu mgiełek perłowych i proszku Rainbow dodałam koloru.. Na koniec przykleiłam gaze i kwiaty z foamiranu i wszystko pochlapałam białą farbą. 

I decided to decorate paper bags. I started by painting the paper with a clear gesso. Then, with the help of Artistiko masks, I put a structural paste and brocade paste. I painted all the additives from hdf with a white gesso and stuck it on the gel medium. With the use of pearl mists and Rainbow powder, I added a color ... At the end I glued on gauze and foamiran flowers and I splashed everything with white paint.



Mam nadzieję ze ten magiczny czas nastroi was do stworzenia własnych dekoracji bo hdf od Artistiko idealnie się do tego nadaje.

I hope that this magical time will tune you into creating your own decorations because hdf from Artistiko is perfect for that.


Przesyłam Wam świąteczne życzenia i do zobaczenia.
Pozdrawiam
KasyopeaArt

I send you Christmas wishes and see you soon.
Greetings!
KasyopeaArt


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty