Chatka św. Mikołaja / Santa's home

[PL] Cześć!
Przedstawiam Wam moją kolejną inspiracje dla Artistiko. Kolejny raz w klimacie świątecznym, bo już czuć w powietrzu tę atmosferę.
Parę dni temu mieliśmy Mikołajki, dlatego zdecydowałam się stworzyć moją chatkę św. Mikołaja.
Bazą jest piękny domek od Artistiko, z zimowej kolekcji #HomeSweet-Winter, użyłam również cudownych dodatków #hdf i napisu #WinterTime.

[ENG] Hello!
I present to you my next inspiration for Artistiko, once again in a festive climate because I already feel the atmosphere in the air.
A few days ago, we had St. Nicholas Day, so I decided to create my hut Saint. Nicholas ..
The base is a beautiful house from Artistiko, from the winter collection # HomeSweet-Winter, I also used wonderful additions #hdf and the inscription #WinterTime





Zaczęłam od zagessowania wszystkich elementów na biało. Następnie pomalowałam domek czerwoną farbą akrylową, a przy pomocy białej i brązowej farby stworzyłam imitację desek na domku. Potem na "suchy pędzel" przemalowałam białą farbą, żeby nadać mroźny wygląd, przy użyciu masek Artistiko i pasty strukturalnej, położyłam wzór jemioły i cegiełek. Po wyschnięciu zaczęłam przyklejać pomalowane elementy - drzwi, okno, okiennice. Następnie przy pomocy żel medium przykleiłam gazę i sizal i zaczęłam układać kompozycję. Gwiazdki i śnieżynki pomalowane farbą metaliczną, lampki ozdobione kolorowym brokatem, wianuszek zrobiony z mchu z głową jelenia, i liście ostrokrzewu.
Na wszystkie elementy położyłam pastę śniegową, na podstawę domku również, dzięki temu przymocowałam piękny płotek i szyszki. W oknie zawisła firaneczka z koronki. 
Całość spryskałam mgiełką perłową i brokatem, dzięki czemu domek magicznie połyskuje.

I started by painting the white gesso of all elements, then painted the house with red acrylic paint, and with white and brown paint I created imitation boards on the house, then on a dry brush I repainted with white paint to give a frosty look, using masks Artistiko and structural paste I laid a pattern of mistletoe and bricks. After drying, I started gluing painted elements, doors, window, shutters. Then, using a medium gel, I glued gauze and sisal. And I started arranging compositions, stars and snowflakes painted with metallic paint, lamps decorated with colored brocade, a wreath made of moss with a deer's head, and holly leaves.
I put snow paste on all the elements, on the base of the house also, thanks to this I attached a beautiful fence and cones. In the window hung a lace curtain.
I sprayed the whole with pearl mist and brocade, thanks to which the house glitters magnificently.



Mam nadzieję ze mój pomysł wpadnie wam w oko i zainspiruje do tworzenia własnych domków św.Mikołaja..
Do zobaczenia!
KasyopeaArt

I hope that my idea will fall into your eye and inspire you to create your own houses St. Nicholas ..
See you later!
KasyopeaArt


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty