Bombka łezka / Teadrop bauble + TUTORIAL

Cześć.

Przygotowałam tutorial na bombkę łezkę z nakładką w bardzo świątecznej wersji. Nakładkę pokryłam białym gesso, potem przez wzór z maski stroika pokryłam pastą paskową. Gdy całość wyschła, pomalowałam zieloną farbką metaliczną, podsuszyłam, a następnie przetarłam brzegi i wzór białym gesso. 


Dół bazy okleiłam papierem. Obie części bombki skleiłam. Śnieżynki, gałązkę głogu, napis pokryłam białym gesso. Po wyschnięciu napis dodatkowo pokryłam złotą farbką, gałązkę głogu - czerwoną farbką. Wycięte elementy z arkusza, ułożyłam w kompozycję, umieściłam tam gazę oraz biały sznureczek. Dodałam przygotowane wcześniej HDF śnieżynki, głogu i napis. Umieściłam biały kwiat z foamiranu i zielone kuleczki obsypane białym brokatem. 

Na zawieszce umieściłam zieloną kokardę, a w niektórych miejscach dodałam tłuczone szkło.
Mam nadzieję, że wykorzystacie mój tutorial do stworzenia swoich projektów.


Hi,

I have prepared a tutorial for a teadrop bauble in a very festive version. I covereed the overlay with white gesso, then through the pattern from the reed mask I covered with strip paste. When the whole was dried I painted it with green metallic paint, dried it then rubbed the edges and pattern with white gesso. I covered the bottom of the base with paper.

I glued both parts of the baubles. Snowflakes, branch of hawthorn, inscription covered with white gesso. After drying, I additionally covered the inscription with gold paint, a brach of hawthorn - with red paint. I cut elements out of the sheet into a composition, put gauze and a white string there. I added previously prepared Hdf snowflakes, hawthorn and a inscription. I put a white foamiran flower and green balls sprinkled with white glitter.

I put a green bow on the pendant and in some places I added broken glass.
I hope you will use my tutorial to create your projects.







TUTORIAL:



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty