Bombki w czerwieni / Baubles in red

Hej hej :)

Czy widzieliście już nowe bombki z nakładkami, które pojawiły się w Artistiko? Ucieszyły mnie one ogromnie, bo taka dodatkowa ramka pięknie podkreśla kształt i pozwala na dużo dodatkowych eksperymentów, a te jak wiadomo - uwielbiam ;)


Tym razem wnętrze bombki zostawiłam dość nieskomplikowane - papier Mintay Papers, medium pękające, trochę srebrnego proszku wtartego w spękania i pięknie błyszczący lakier. Efekt jest subtelny i elegancki. Te papiery naprawdę nie potrzebują już wielu dodatków. Bardziej za to poszalałam z mediami na zewnętrznej ramce. W głowie miałam kilka różnych tekstur - kora drzewa, szyszki, skorupka orzecha włoskiego. Kombinowałam bardzo, aż uzyskałam efekt, który mi pasuje, choć chyba nie da się go bezpośrednio porównać do żadnego z powyższych ;)
Na koniec pozostało już tylko dodać dosłownie kilka świątecznych dodatków i bombki gotowe.


Jak się Wam podobają?

Hello my friends :)

Have you seen the new christmas bauble shapes in Artistiko? I'm a big fan of this kind of shapes - especially with additional frames, which make those perfect for mixed -media experiments. And I love experimenting :)


This time I decided to leave the insides of the boubles very simple - scrapbooking paper from Mintay Papers, crackle glaze, some silver mica and very glossy varnish. It gave mi subtle and elegant effect. These papers really don't need much decoration :) But when it comes to the frames, I actually played a lot here with different medias. I had some textures on my mind - tree bark, cones, walnut shells. I was experimenting until I achieved the effect I liked. I think it's a mix of all above ;) Last step was adding just a few winter/christmas embellishments and my christmas boubles were ready :)

How do you like them?










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty