Zimowy renifer / Winter reindeer

Hej witajcie !

Halloween za nami więc myślę, że czas już na serio zabrać się za świąteczne inspiracje. Dziś mam dla Was świąteczny wianek z reniferem. Nieraz już wspominałam, że wianek to moja ulubiona baza z Artistiko. Przynajmniej jedna w sezonie moja inspiracja dla Was , jest na tej bazie. 


Dzisiejszy wianek jest mediowo-scrapowy. Już zapewne nieraz przekonaliście się , że artistikowe hdf-ki, świetnie łączą się z papierami scrapowymi. W tym papierze urzekło mnie połączenie kilku odcieni niebieskiego z delikatną zielenią. Jak wiele kolekcji ta również zawiera bogaty arkusz z elementami do wycinania i nimi właśnie uzupełniłam moją kompozycję. Mój wianek jest połączeniem hdf-ków z kilku zimowych kolekcji, ponadto użyłam też jednej z masek z kolekcji "Cozy Christmas"( mojej ulubionej:). Całość uzupełniłam wykonanymi przez siebie poinsecjami z foamiranu oraz kilkoma dodatkami florystycznymi, trochę mchu, gałązek, kulek i kilka drobnych szyszek, sporo bezbarwnego brokatu:)


Hey, hello !


Halloween is behind us, so I think it's time to het on with Christmas inspirations. Today I have a Christmas wreath with a reindeer for You. I have often mentioned that the wreath is my favourite base from Artistiko. At least one inspiration for You in the season is based on this.


Today's wreath is media-scrap. You have probably already found out that Artistiko hdfs combine well with scrap papers. In this paper I was captivated by the combination of several shades of blue with delicate green. Like many collections, this one also contains a rich sheet with elements to cut out and with them I completed my composition. My wreath is a combination of hdfs from several winter collections, in addition I used one of the stencils from the "Cozy Christmas" collection (my favourite :). I supplemented the whole with foamiran poinsettias I made and a few floristic additions, some moss, twigs, balls and a few small cones, a lot of colorless glitter :).











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty