Bombka z jeleniem / Bauble with deer

Cześć,


Mam dla was pomysł na cudowną dekoracje świąteczną. Do inspiracji użyłam rewelacyjnej dużej bombki z nakładką z najnowszej kolekcji Artistiko cozychristmas.
Do bazy bombki przykleiłam papier do skrapbookingu i pomalowałam clear Gesso. Po wysuszeniu położyłam maskę. Ramkę bombki pomalowałam białym gesso, odbiłam wzór maski przy pomocy pasty modelującej. Przykleiłam ramkę do bazy. Stworzyłam kompozycje z dodatków hdf Artistiko, które wcześniej pomalowałam na biało. Do nadania koloru użyłam mgiełki akwarelowej i proszku pigmentowego, na koniec dodałam opalizujące brokat. 

Nowe bombki z nakładką występują w trzech rozmiarach, oprócz okrągłych są również w kształcie łezki. Ja wykorzystam wszystkie do stworzenia cudownych zawieszek na moją choinkę. Mam nadzieję że Wy również wykorzystacie je do zrobienia swoich bombek choinkowych. 

Hi,

I have an idea for you wonderful Christmas decorations. For inspiration I used a sensational large baubles with an overlay from the latest collection of Artistiko cozychristmas.
I glued scrapbooking paper to the baubles base and painted clear Gesso. After drying, I put the mask on. I painted the frame of the baubles with white gesso, I reflected the mask pattern with the help of modeling paste. I glued the frame to the base. I created compositions from the hdf Artistiko add-ons, which I previously painted white. I used watercolor mist and pigment powder to add color, finally I added iridescent glitter.

New baubles with an overlay come in three sizes, in addition to round ones are also teardrop-shaped. I will use all of them to create wonderful pendants for my Christmas tree. I hope that you will also use them to make your Christmas balls.








Pozdrawiam / Greetings
Kasyopea Art
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty