Zimowo w klimacie eko / Winter in eco climate

Moja dzisiejsza inspiracja jest pod dużym wpływem klimatu eko, pewnej surowości i fazy eksperymentów z minimalizmem kolorystycznym ;) 

Od dłuższego czasu marzyła mi się praca z okienkiem z zeszłorocznej zimowej kolekcji "Sweet Home - Winter" i dużą ilością naturalnych dodatków - takich jak plasterki drewna, mech, szyszki, patyki, cynamon, anyż, plasterki suszonej pomarańczy. Jakoś tak się składa, że te elementy pojawiają się w moich pracach każde zimy. I tak stało się również teraz.

Praktycznie zrezygnowałam z dodawania pracy koloru - jest biel, szarość i trochę naturalnych brązów. Ale wbrew pozorom zabawy z mediami było całkiem sporo - uwielbiam warstwowe nakładanie kolorów i nie inaczej było tym razem.


Oczywiście dodałam też mnóstwo dodatków z kolekcji "Cozy Christmas", a jako bazę wykorzystałam pionową tabliczkę - chyba pierwszy raz ją wykorzystałam, ale zapewne nie ostatni ;) Moja ozdoba jest całkiem duża - ma 30 cm wysokości. Jest też mocno przestrzenna.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)


I have a new inspiration for you today and it's easy to see, that I am under the influence of eko style, some rawness and experimentic with minimal color palette ;) 

I was thinknig about new piece with a sweet window from last year winter collection "Sweet Home - Winter" and I also wanted to use many natural elements - like slices of wood, moss, cones, wooden sticks, cinnamon, anise, slices of dried orange. Somehow - enery winter these elements happen to apear in my works ;) And this year is no different.


I decided to limit my color pallete - there's basicaly white, grey and some natural brown. But I actually played a lot with paints and different medias. I love to add colors gradually, in layers, taking my time. And that is exactly what happened here.


Ofcourse I used a lot of our new collection "Cozy Christmas". Ad for the base I used this beautiful plate, which I believe I have never used before. That is gonna change for sure ;) This piece is quite big - 30 cm tall. And very dimensional.
I hope you will like it :)










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty