Leśna Chatka / Forest Hut

Witajcie :)

Każda kolekcja Artistiko cieszy się moim wielkim uznaniem, a odkąd w ofercie jest domek Sweet Home jeszcze bardziej. Uwielbiam ozdabiac te bazę z różnymi dodatkami, zimowo, świątecznie, letnio czy jesiennie. Tym razem postawiłam na święta i dodatki z najnowszej i poprzedniej kolekcji oraz kilka elementów z zupełnie nie świątecznych dodatków. 

Wszystkie elementy pokryłam tym razem dość mocno białym gesso, ułożyłam wszystko w kompozycję i nakleilam. Następnie kilka dodatków takich jak Mech, szyszki u śnieg. Trochę kolorów lasu czyli brązu i zieleni, a na koniec brokat żeby wszystko lśniło :) Miał to być komplet do mojej poprzedniej inspiracji - medalionu.

Taka jest moja wersja domku na  tegoroczne święta :) 

Welcome :) 

Each Artistiko collection enjoys my great recognition and since the Sweet Home has been on offer even more. I love to decorated this base with variois additions, Winter, Christmas, summer or autumn. This time I put on Christmas and accesories from the latest and previous collection, and a few elements from completly non-Christmas accesories. 
This time I covered all the elements quite strongly with white gesso, put everything i to composition and glued to base. Then a few additions such as Moss,
snow and comes. Some forest colors like green and brown and finały glitter to sparkle my project. It was to be a set for my previous inspiration - medallion.

This is my version of the house for this year Christmas :) 









Pozdrawiam / Greetings
Marlena
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty