Design Team 2024

Witajcie!

Pięknie dziękujemy za niesamowity odzew na nasz nabór do DT. Dziękujemy za każdy wysłany mail, za nadesłane piękne projekty. 
Wybór nowego zespołu zawsze jest ogromnym wyzwaniem, a ostateczna decyzja po raz kolejny była niezwykle trudna, ponieważ nie jesteśmy w stanie zaangażować wszystkich. 

Z wielką radością przedstawiamy nasz zespół na rok 2024.


Część projektantek jest Wam doskonale znana. Po raz kolejny współpracować z nami będą Beata Bączek U Motylka, Dorota Królica Pracownia Decodoris, Alicja GW Alice on the moon, Magdalena Dagnan-Drobiecka Dzika Fossa Art i Kasia Salmanowicz. 






Powitacie NOWE projektantki:

 *****


*****


Hej! Po drugiej stronie Justyna , na co dzień żona i mama trzech łobuziaków.
Zakochana po uszy w technice decoupage.
Vintage, retro, nieco shabby chic to style, które kocham najbardziej i to one królują w moich pracach  :)
Nie boję się używać bitumu, lubię pobawić się z pracą tak, żeby wyglądała na nadgryzioną zębem czasu :)
Mam nadzieję, że nowa wspólna przygoda pozwoli nam na odkrywanie tych najpiękniejszych barw świata.
Postaram się Was nieco zaskakiwać swoimi inspiracjami :)
Pozdrawiam serdecznie,
Justyna, Oczyma mej duszy.

*****


Cześć,
mam na imię Kasia i już około 6 lat zajmuję się decoupagem jako Katarzyna Orska Decoupage.
Mieszkam w Kielcach, które inspirują mnie panoramami z górami w tle.
Uwielbiam zmieniać wygląd przedmiotów, często daję im drugie życie.
Kocham eksperymenty w ramach decoupage - lubię bawić się kolorami i formami.
Bardzo się cieszę, że będę mogła Was inspirować do tworzenia z produktami marki Artistiko.

*****


Witajcie. Nazywam się Marta Wesołowska, w sieci znajdziecie mnie jako Cuda Marty. Tworzę przede wszystkim w technice decoupage, czasem mixed media. Decoupage to moja pasja, moje ukochane hobby, odskocznia od codzienności i czas tylko dla mnie. Czas, który spędzam kreatywnie wyrażając siebie. 
Lubię styl rustykalny i vintage. Choć w tworzeniu najpiękniejsze jest to, że nie da się go zamknąć w sztywnych ramach. Tworzę tak, jak mi w duszy gra, każda praca to kawał włożonego serca. 
Ogromnie się cieszę, że mogę być częścią Artistikowego teamu i mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować i zarażę Was miłością do decoupage.

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty