Świąteczna ozdoba/ Christmas decoration

Witajcie,
Dzisiaj przychodzę do Was z moją kolejną, a zarazem ostatnią inspiracją dla Artistiko.
Miałam przyjemność przez prawie półtora roku tworzyć dla Was na wspaniałych produktach. Mam nadzieję, że choć trochę moje inspiracje Wam się podobały. Dziękuję Wam za każde miłe słowo, za każde polubienie, a Artistiko za zaufanie i szansę bycia częścią DT. Dziękuję!

Żegnam się z Wami świąteczną ozdobą w kształcie koła. Chciałam, żeby ta praca była w takich spokojnych kolorach, więc do oklejenia bazy wybrałam odcienie beżu i brązu. Natomiast mniejsze HDFki czyli bombkę, sweterek, tło gwiazdkowe i gałązki jemioły pomalowałam na biało i posypałam delikatnie brokatem. Zrobiłam tez wzór przez maskę pod kompozycją i na obręczy koła.

Trzymajcie się ciepło!
Gosia

Hello,
Today I come to you with my next and last inspiration for Artistiko.
I had the pleasure of creating for you using wonderful products for almost a year and a half. I hope you liked my inspirations, at least a little bit. Thank you for every kind word, for every like, and Artistiko for your trust and the opportunity to be part of DT. Thank you!

I say goodbye to you with a Christmas decoration in the shape of a circle. I wanted this work to be in such calm colors, so I chose shades of beige and brown for the base. However, I painted the smaller HDFs, i.e. the bauble, the sweater, the star background and the mistletoe twigs, white and sprinkled them lightly with glitter. I also made a pattern through the mask under the composition and on the wheel rim.

Stay warm!
Gosia








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com







Komentarze

Popularne posty