Zimowa gwiazdeczka / Winter star

Witajcie kochani!!! 

W tym roku królują sweterki, ale w ofercie Artistiko znajdziecie również wiele starszych zimowo-świątecznych kolekcji. Dlatego też przychodzę dzisiaj do Was z przepiękną warstwową gwiazdeczką. Do jej zrobienia potrzebna była gwiazdka średnia i gwiazdka mała, kilka mniejszych hdf-ek i napis. Obramowanie i środkową gwiazdkę pomalowałam pastą pękającą, podstawową bazę wykleiłam papierem. Tym razem postawiłam na prostotę i niektórych elementów nie pomalowałam - nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam naturalny kolor HDF-ek. 

Zapraszam do zabawy z Artistikowymi bazami, bo jest ich naprawdę sporo!!!

Hello dears!!!

This year, sweaters dominate, but Artistiko's offer also includes many older winter and Christmas collections. That's why I'm coming to you today with a beautiful layered star. To make it, you needed a medium star and a small star, several smaller HDFs and an inscription. I painted the border and the central star with cracking paste and covered the basic base with paper. This time I kept it simple and didn't paint some elements - I don't know about you, but I love the natural color of HDF boards.

I invite you to play with Artistiko bases, because there are a lot of them!!!







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty