Dwa świąteczne mini czekoladowniki / Two Christmas mini chocolate boxes

Witajcie.
Ja nadal tworzę z klimacie świątecznym i dzisiaj  chciałabym Wam pokazać dwa  mini czekoladowniki, w takich mało świątecznych  kolorach. Są   dwa, bo nie mogłam się zdecydować na jeden. W obu czekoladownikach  użyłam  zeszłorocznych masek  świątecznych i tegoroczne świąteczne nowości  tekturkowe i HDF. 

Tekturki i HDFki pomalowałam  gesso. Wzory przez  maskę  zrobiłam  pastą modelująca i posypałam, w różowym czekoladowniki białym brokatem, a w niebieskim złotym, ale tak delikatnie. W niebieskim czekoladowniku  dodatkowo użyłam jeszcze kalki, na której zbudowałam kompozycję. Ostatecznie  mało  ją  widać.
Dodałam kwiaty i elementy do wycięcia. I na koniec całość pochlapałam tradycyjnie białą  farbką.

Taki czekoladownik nie musi mieścić w sobie tylko czekolady, może być fajnym pomysłem  na zapakowanie np. biżuterii. 

Pozdrawiam 
Gosia

Hello.
I still create with a Christmas spirit and today I would like to show you two mini chocolate makers, in not very Christmas colors. There are two because I couldn't decide on one. In both chocolate boxes I used last year's Christmas masks and this year's new Christmas cardboard and HDF. 

I painted the cardboard and HDF boards with gesso. I made patterns through the mask with modeling paste and sprinkled them with white brac in the pink chocolate ones, and with gold in the blue ones, but so gently. In the blue chocolate box, I also used tracing paper on which I built the composition. Ultimately, you can't see much of it.
I added flowers and elements to cut out. And finally, I splashed the whole thing with traditional white paint.

Such a chocolate box does not have to contain only chocolate, it can be a nice idea for packaging e.g. jewelry.

Regards
Gosia








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com








Komentarze

Popularne posty