Świąteczny wianek / Christmas wreath

Witajcie kochani!!!

Jak tam u Was przygotowania do świąt? Posprzątane? Choinka ubrana? A pomyśleliście o ozdobieniu drzwi? Jeśli jeszcze nie, to zapraszam na moją, ostatnią w tym roku, świąteczną inspirację.

Tym razem przygotowałam ozdobę, którą można powiesić na drzwiach wejściowych. Za bazę posłużył mi własnoręcznie upleciony z gałązek wianek, do którego przykleiłam, klejem na gorąco, nazbierane
w lesie szyszki. Tak przygotowaną bazę ozdobiłam Artistikowymi hdf-kami. Dzięki wykorzystaniu choineczek i reniferka stworzyłam zimowy widoczek. Uroku całości dodały kwiaty oraz hdf-kowe ornamenty i gałązki ostrokrzewu. Oczywiście nie mogło zabraknąć również napisu. Następnie całość delikatnie pomalowałam białym gesso i oprószyłam brokatem. I co Wy na to? Zachęciłam Was do stworzenia własnej ozdoby? Mam nadzieję, że tak.

Przesyłam Wam gorące buziaki.

Hello dears!!!

How are your preparations for the holidays going? Tidy up? Christmas tree decorated? Have you thought about decorating the door? If not yet, please check out my last Christmas inspiration this year.

This time I prepared a decoration that can be hung on the front door. As a base, I used a handmade wreath of twigs, to which I glued the collected flowers with hot glue.

pine cones in the forest. I decorated the base prepared in this way with Artistiko HDF tiles. By using Christmas trees and a reindeer, I created a winter view. Flowers, HDF ornaments and holly branches added charm to the whole. Of course, there was also an inscription. Then I lightly painted the whole thing with white gesso and sprinkled it with glitter. And what do you think? Have I encouraged you to create your own decoration? I hope so.

I'm sending you warm kisses.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com







Komentarze

Popularne posty