Zawieszki świąteczne / Christmas pendants

Hej witajcie.
Czy robicie sami dekoracje świąteczne? Ja zdecydowanie preferuję styl vintage (jak zapewne wiecie). Tym razem postawiłam na prostotę. 
Z niemal każdej kolekcji zostają jakieś pojedyncze hdf-ki z zestawów "maluchów", tym razem wykorzystam je co do jednego. 
Ze starych nut, książek zrobiłam rozetki i gwiazdki i ozdobiłam właśni tymi małymi hdf-kami. Początkowo zamierzałam pomalować je na czerwono i zielono, ale... po namyśle stwierdziłam, że wtedy przestały być takie starociowovintage'owe, więc tylko je zagessowałam i podobnie jak same zawieszki pokryłam sporą ilością skrzącego brokatu.

Hello there.
Do you make Christmas decorations yourself? I definitely prefer the vintage style (as you probably know. This time I chose simplicity. 
From almost every collection there are some single HDFs left from the "little" sets, this time I will use every single one of them. 
I made rosettes and stars from old sheet music and books and decorated them with these little HDFs. Initially, I was going to paint them red and green, but... after thinking about it, I realized that they were no longer so vintage, so I just thickened them and, like the pendants themselves, covered them with a large amount of sparkling glitter.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com





Komentarze

Popularne posty