Stroik bożonarodzeniowy w drewnianej skrzynce / Christmas decoration in a wooden box

Nadchodzi czas dekorowania naszych domów na święta Bożego narodzenia. Nie wiem jak wy, ale ja dekoruję prawie każdy kąt. W tym roku na kominek zrobiłam dekorację w drewnianej wąskiej skrzynce. Pokryłam ją najpierw transparentnym gesso, potem odbiłam piękny zimowy wzór z maski "Gwiezdny pył", używając białej pasty strukturalnej. Po wyschnięciu nałożyłam nieco białej farby i wycieniowałam.

W skrzyni umieściłam iglaste gałązki i brzozowe patyki. Ułożyłam kompozycję z elementów hdf, które także pomalowałam przezroczystym gesso i wybieliłam. Głównym elementem są dziadek do orzechów i baza bombki. Pojawiły się także mniejsze elementy z innych zimowych i świątecznych kolekcji hdf: dzwonek, aniołek, latarenka, małe bombki i prezent. Dołożyłam skrawki tkanin, koronek, futerka i błyszczące bombki w trzech kolorach. Całość przebieliłam oraz wykończyłam drobnymi białymi kuleczkami i kokardą.

It's time to decorate our homes for Christmas. I don't know about you, but I decorate almost every corner. This year, I made a decoration for the fireplace in a narrow wooden box. I first covered it with transparent gesso, then stamped the beautiful winter pattern from the "Stardust" mask using white structural paste. After it dried, I applied some white paint and shaded it.

I placed coniferous twigs and birch sticks in the box. I created a composition of HDF elements, which I also painted with transparent gesso and whitened. The main elements are the nutcracker and the bauble base. There are also smaller elements from other winter and Christmas HDF collections: a bell, an angel, a lantern, small baubles and a gift. I added scraps of fabric, lace, fur and shiny baubles in three colors. I bleached the whole thing and finished it with small white balls and a bow.








Komentarze

Popularne posty