Jesienna pergola z papierem ryżowym Artistiko / Autumn pergola

Ostatnio w Artistiko pojawiła się nowa, jesienna odsłona papierów ryżowych. Wszystkie kuszą pięknymi kolorami. Ja do dzisiejszej inspiracji postanowiłam użyć papieru „Jesień  02”.

Bazą mojej pracy jest duża pergola od Artistiko. Użyłam też HDFek – kwiatów i małego owalu. Bazę pomalowałam gesso oraz białą farbą akrylową. W środku nakleiłam wybraną grafikę. Na owal nakleiłam dynię zrobioną przeze mnie z glinki. Dokleiłam HDFki oraz  wyciski z glinki – liście klonu. Nastepnie wszystko pomalowałam farbami akrylowymi – brązową, pomarańczową i żółtą. Pracę lekko pobieliłam i pochlapałam rozwodnioną farbą. Wszystko zabezpieczyłam lakierem matowym, a na końcu przetarłam złotą pasta woskową. Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja jesienna praca.

Pozdrawiam,
Kasia Orska


Recently, Artistiko has featured a new, autumn edition of rice papers. They all tempt with beautiful colours. For today's inspiration, I decided to use the "Autumn 02" paper.

The base of my work is a large pergola from Artistiko. I also used HDFs - flowers and a small oval. I painted the base with gesso and white acrylic paint. I glued the chosen graphic inside. I stuck a pumpkin made by myself from clay on the oval. I glued the HDFs and clay impressions - maple leaves. Then I painted everything with acrylic paints - brown, orange and yellow. I lightly whitened the work and splashed it with watered down paint. I protected everything with matte varnish, and at the end I rubbed it with gold wax paste. I hope you liked my autumn work.

Best regards,
Kasia Orska









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Papier ryżowy Artistiko 034

Pergola duża HDF

Medalion 1 mały HDF

Kwiaty 9 HDF

Komentarze

Popularne posty