Morska ramka w stylu retro z papierem ryżowym Artistiko / Retro sea frame with rice paper

Witajcie. 
Piękne, morskie papiery ryżowe od Artistiko są idealne, aby wykonać pracę na zakończenie wakacji. Ja ozdobiłam koło z nakładką z HDF, która u mnie imituje koło ratunkowe. Dodałam fantastyczne dodatki HDF, one świetnie uzupełnią każdą pracę w morskim klimacie - kotwicę i ster. Z tyłu odbiłam szablon z kotwicami. 
Cała praca jest w stylu vintage, retro, mocno postarzona, tak jak najbardziej lubię.
A Wy planujecie zrobić pracę, która będzie wspomnieniem wakacji i lata? 
Pozdrawiam ciepło,
Marta.  


Hello. 
Artistiko's beautiful marine rice papers are perfect to get the job done at the end of your vacation. I decorated the wheel with an HDF overlay, which imitates a lifebuoy. I added fantastic HDF additions, they will perfectly complement any work in the marine climate - anchor and rudder. I reflected a stencil with anchors on the back.
All the work is vintage, retro, very aged, as I like.
And do you plan to do a job that will be a memory of holidays and summer?
Greetings warmly,
Marta.





kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty