Morski dekor z papierem ryżowym Artistiko / Sea decor

Zanurzona w letnim nastroju, postanowiłam stworzyć dla Was kolejną morską kompozycję. Całość starałam się utrzymać w subtelnych odcieniach beżu. 

Najpierw pomalowałam dekor białym gesso, a następnie nałożyłam przygotowaną wcześniej grafikę, która przywodzi na myśl tęsknotę za dalekimi podróżami. Zewnętrzny rant ozdobiłam pastą strukturalną, która po wyschnięciu zyskuje delikatny połysk, przypominający perłową muszlę. 

W kolejnym etapie dodałam kraftowy sznurek, a całość delikatnie spryskałam mgiełkami. Na koniec, wzbogaciłam kompozycję o morskie elementy hdf z kolekcji Summer Vibe oraz odpowiedni napis, które podkreśliłam białą akrylową farbą, przetartą suchym pędzlem.  
Miłego tworzenia, Ania - JumperArt

Immersed in the summer mood, I decided to create another marine composition for you. I aimed to keep the entire piece in subtle shades of beige. 

First, I painted the decor with white gesso, then applied the pre-prepared graphic, which evokes a longing for distant travels. I adorned the outer edge with texture paste, which, once dried, gains a delicate sheen reminiscent of a pearl shell. 

In the next step, I added kraft string and gently sprayed the whole piece with mists. Finally, I enriched the composition with marine HDF elements from the Summer Vibe collection and an appropriate inscription, which I highlighted with white acrylic paint, applied with a dry brush.  






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty