Ramka z Alicją w Krainie Czarów z papierem ryżowym Artistiko / Alice in Wonderland Frame

Cudne papiery Artistiko skłaniają mnie ostatnio do wielu kreatywnych projektów. Odkąd zobaczyłam papier ryżowy z grafiką zegara (029), od razu przyszedł mi do głowy pomysł na pracę z motywem Alicji w Krainie Czarów.

Bazą mojej pracy jest tabliczka i koło HDF Artistiko. Użyłam też tekturki z królikiem, maski z rombami oraz małego koła i klepsydry HDF. Wszystko pomalowałam gesso oraz białą farbą akrylową. Następnie na najmniejszym kole nakleiłam grafikę z zegarem. Czarną farbą odbiłam wzór z szablonu. Potem do tabliczki dokleiłam duże i małe koło, odlewy z żywicy oraz królika i klepsydrę. Wszystkie elementy starannie pomalowałam farbami akrylowymi oraz złotą farbą metaliczną. Pracę pochlapałam białą, czarną i złotą farbą. Wszystko zabezpieczyłam lakierem matowym. Mam nadzieję, że moja interpretacja motywu Alicji w Krainie Czarów Wam się spodoba.

Pozdrawiam,

Kasia Orska


The wonderful Artistiko papers have been inspiring me to do a lot of creative projects lately. Ever since I saw the rice paper with a clock graphic (029), I immediately had the idea to work with the Alice in Wonderland motif.

The base of my work is the Artistiko HDF plate and circle. I also used a rabbit chipboard, a rhombus mask, and an HDF circle and hourglass. I painted everything with gesso and white acrylic paint. Then I glued the clock graphic on the smallest circle. I stamped the pattern from the stencil with black paint. Then I glued the bigger and the smaller circle, resin casts, the rabbit and the hourglass to the board. I carefully painted all the elements with acrylic paints and gold metallic paint. I splashed the work with white, black and gold paint. I protected everything with matte varnish. I hope you like my interpretation of Alice in Wonderland motif.

Best regards,

Kasia Orska










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Papier ryżowy Artistiko 029

Koło z nakładką średnie HDF

Tabliczka 1 pionowa HDF

Tekturka ramka z zającami

Klepsydry HDF

Maska szablon romby

Ramka z nakładką 1 średnia HDF

Komentarze

Popularne posty