Leśna driada z papierem ryżowym Artistiko / Forest dryad

Witajcie kochani.

Przychodzę do Was dzisiaj z leśnym dekorem.

Od kiedy zobaczyłam te papiery ryżowe od Artistiko to wiedziałam, że koniecznie muszę wykorzystać tą piękną driadę.

Bazę z HDF pomalowałam białym gesso a następnie używając maski nadałam fakturę wierzchniej części bazy. Na spód nakleiłam papier ryżowy używając kleju do decoupage z werniksem. Po wyschnięciu wierzchnią część pomalowałam farbami akrylowymi w płynie a spodnią lakierem. Następnie przyszedł czas na ozdabianie. Ornamenty oraz napis delikatnie pobieliłam a następnie wykorzystując dary natury – mech, szyszki, suszone korzonki oraz żołędzie – stworzyłam kompozycję.

Na koniec zostało już tylko zrobić zdjęcie – i wiecie co? Jak cały dzień było pochmurnie, tak w momencie gdy kończyłam pracę przez okno wpadły promienie zachodzącego słoneczka – nie mogłam się powstrzymać i natychmiast zaczęłam robić zdjęcia. A efekt? Możecie ocenić sami.

Przesyłam Wam gorące buziaki.

 


Hello dears.

I'm coming to you today with a forest décor.

From the moment I saw these rice papers from Artistiko, I knew that I had to use this beautiful dryad.

I painted the HDF base with white gesso and then, using a mask, I gave the texture to the top part of the base. I glued rice paper on the bottom using decoupage glue with varnish. After drying, I painted the top part with liquid acrylic paints and the bottom part with varnish. Then it was time for decorating. I slightly whitened the ornaments and the inscription and then, using the gifts of nature – moss, cones, dried roots and acorns – I created a composition.

In the end, all that was left was to take a photo – and guess what? As it was cloudy all day, the moment I was finishing work, the rays of the setting sun fell through the window – I couldn't help myself and immediately started taking pictures. And the result? You can judge for yourself.

I'm sending you warm kisses.









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty