Letni czas z papierem ryżowym Artistiko / Summer time

Witajcie kochani.

I jak tu nie kochać lata!!!

Długie dni, ciepłe wieczory, czas urlopu i odpoczynku. A jak odpoczynek to obowiązkowo góry albo morze. Tym razem zabieram Was na rajskie plaże…

Jako bazę wybrałam mój ulubiony warstwowy trybik, który pomalowałam białym gesso. Po przeszlifowaniu na spodnią bazę przykleiłam papier ryżowy i polakierowałam. Ramkę natomiast pomalowałam pastą piaskową. Całość skleiłam. Po wyschnięciu dodałam kuleczki 3d i pobawiłam się farbkami. Oczywiście nie mogło zabraknąć disco – więc na koniec dodałam trochę brokatu i cekinów.

Czy wiecie, że w ofercie Artistiko są również papiery w górskich klimatach??? Jeśli nie to zapraszam do sklepu.  

 


Hello dears.

And how can you not love summer!!

Long days, warm evenings, time for vacation and rest. And when you want to relax, you must go to the mountains or the sea. This time I'm taking you to paradise beaches...

As a base, I chose my favorite layered cog, which I painted with white gesso. After sanding, I glued rice paper to the bottom base and varnished it. I painted the frame with sand paste. I glued everything together. After drying, I added 3d balls and played with paints. Of course, „disco” couldn't be missing – so at the end I added some glitter and sequins.

Did you know that Artistiko's offer also includes mountain-themed papers??? If not, I invite you to the store. 







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty