Ahoj przygodo!

Ramka nie tylko dla wilków morskich.
Nadmorska majówka dobiegła końca. Ciężko wraca się do codzienności. Jeszcze czuję zapach plaży, smażonej rybki i szum morskich fal. Aby przedłużyć wspomnienie, stworzyłam ramkę nie tylko dla prawdziwych morskich wilków. (Wszak ze mnie, żaden wilk morski nie jest! Raczej leniwiec, wygrzewający się w promykach słońca ;)).


Od dawna już chodziła mi po głowie ramka, która spowita grubą warstwą kurzu, leżała smutno w kącie. Czas było ją nieco odświeżyć. Gdy tylko zobaczyłam „morskie” formatki hdf Artistiko, wiedziałam, że ozdobią moją zwyczajną, drewnianą ramkę. Bogactwo formatek jest jednak tak duże, że ciężko było mi zdecydować się wcześniej na to, który wzór wybrać J!



Jako, że nacieszyłam oczy widokiem kutrów, łódek, łódeczek i morskich latarni, dlatego tym razem, zainspirowana nadmorskim krajobrazem wybrałam właśnie formatki z żaglówkami, latarnią morską i napisem „Ahoj przygodo”, które oczywiście możecie zakupić w sklepie Artistiko.


Ramkę przemalowałam farbą kredową. Na pierwszą warstwę wybrałam ciemny kolor brudnego granatu, by potem rozjaśnić go antyczną bielą. Dzięki temu uzyskałam wyraźne przecierki.  Do dekoracyjnych elementów ramki dobrałam kolory farb akrylowych już nieco bardziej wyraziste, by ładnie odbiły się na jasnym tle. Wybrałam cztery kolory: żółty, karminowy, ultramarynę oraz biel.


Wy możecie kolorystycznie dopasować ramkę i dodatki do własnego wnętrza. Jeśli jesteście osobami, które zaczynają swoją przygodę ze stylizacją przedmiotów użytkowych, warto jednak pamiętać, by wybierać nie więcej niż 3-4 kolory wiodące i bawić się ich tonacjami.


Mam nadzieję, że dzisiejszy praca zainspiruje Was do „ubrania ramek”we własne wspomnienia i pochwalicie się nimi w Art Grupie Artistiko.

Pozdrawiam słonecznie!

Ilona


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty