Metaliczny banerek

Hej witajcie!
 Lubicie formę banerka? Ja bardzo, to już nie pierwszy artistikowy banerek wykorzystany przeze mnie  jako baza inspiracji dla Was.  Zatęskniłam za czarnym gesso i kolorowymi woskami.  Starych, zaschniętych pędzli u mnie zawsze sporo  ( niestety:) więc i tu znalazły swoje miejsce, jak również artistikowe kluczyki i zębatki. Ich grubość wzmaga efekt 3D, dodałam też trochę odlewów z foremek, metalowych przydasi, które znalazłam na " Szyciowym bazarku" za grosze i oczywiście niezawodne kuleczki 3D. 






Mam nadzieję , że moja praca wam się spodoba. Ja już myślę nad następna i czekam z niecierpliwością co tam Kasia nowego wymyśli:),
Pozdrawiam, Beata


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty