Letnie dni...

Witajcie,

Za oknem pełnia lata, majówka bardzo gorąca już za nami i wiem wiem, chociaż do wakacji jeszcze trochę czasu nam zostało to dzisiaj postanowiłam pokazać Wam typową wakacyjną pamiątkę, którą z łatwością wykonacie dzięki HDF-om z Artistiko...


Ja postawiłam na zestaw pamiątka i kartka z wakacji...
Uwaga będzie dużo zdjęć :)




Do wykonania tego zestawu użyłam bazy w kształcie kotwicy, którą zmediowałam kilkoma odcieniami błękitu i brązu używając do tego mgiełek oraz farby pękającej. Za dodatki posłużyły mi sizal, gaza, łańcuszek i kilka muszelek.Całość dopełniły napis od Artistiko i małe koło steru.









Kartka wakacyjna powstała jako mini odzwierciedlenie mojej dużej kotwicy. Lekko zmediowana w niektórych miejscach pochlapana i dopełniona idealnym Artistikowym napisem "Letnie dni".




W taki oto sposób powstał wakacyjny zestaw pamiątkowy i kartka dla znajomych :)

Mam nadzieję, że obudziłam w Was wakacyjne pokłady inspiracji :)

Pozdrawiam 
Agnes


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty