Tabliczka ze zdjęciem

Witam w ten upalny dzień.
Dziś przychodzę do Was kochani z cudownie pastelową i kwiatową zawieszką, w której centrum umieściłam zdjęcie mojego syna Julka. Mam nadzieje, że mi wybaczy te różowe kwiatki :)




Całość powstała na artistikowej tabliczce,  którą oblepiłam papierami od Mintaypapers. Dopełnieniem kompozycji kwiatowej stały się tradycyjnie cudowne dodatki hdf. Baza na której powstała praca oraz wszelkie inne dostępne w sklepie, są niezawodne i  jak dla mnie niezastąpione. Nie są ciężkie więc nie musimy ograniczać się z doborem dodatków jakie chcemy umieścić w danym projekcie. No i..... nagroda dla tego kto je zepsuje, wygnie, rozmoczy nadmiarem wody czy mediów :))) 




Pozdrawiam i całuje :) pa :)




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy w imieniu Madośki :) Nasze hdf-ki sprawdzają się w tak wielu technikach <3

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty