Geometryczna tabliczka

Dziś przygotowałam świetną dużą kołową bazę, na której zamieściłam mniejszą bazę koło z najnowszej kolekcji "With Love", trójkątny banerek. tło trójkąty oraz strzałki w kołach, także z nowej kolekcji. 


Całość na początek oczywiście zagessowałam delikatnie na biało, na gel medium warstwowo przykleiłam wszystkie dodatki. Pastą piaskową naniosłam przez maskę wzór oraz dodałam gazę i materiał dla stworzenia różnorodnych tekstur. Nie zabrakło także mikrokulek ;).





Kolekcja With Love nadaje się jak widać nie tylko do słodkich i romantycznych projektów, a także do czegoś bardziej retro ;).



Kolor nadałam farbami akrylowymi i kredowymi, chlapnięcia powstały także za pomocą farb i czarnej mgiełki. Na koniec ukochane gesso. 


Życzę miłego i twórczego dnia.




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty