Na Dzień Mamy - z całego serca

Dzień mamy za pasem. Nasze mamy zasługują na najlepsze, a cóż jest lepszego niż własnoręcznie zrobiony prezent. A jeszcze lepiej jak wykorzystacie doskonałe do takich prac dodatki i bazy hdf od Artistiko <3.



Do swojego projektu użyłam bazę koło, tabliczkę nr 8, sznur serc oraz napis "z całego serca" choć z tak wielkiej gamy napisów ciężko było zdecydować się, który użyć ;)



Bazy okleiłam papierem lekko go wcześniej strzępiąc, to samo zrobiłam z kółeczkami, które stanowiły główną część kompozycji. Niektóre elementy podkleiłam tekturką aby je zdystansować. Taśmy washi, do tego kwiaty, cekinki sznurek i oczywiście na koniec wybielenie i lekkie pochlapanie całości mgiełką. 



Taki prezent z pewnością jest świetnym pomysłem na każdą okazję. Bo dlaczego trzymać się standardów, których wszędzie pełno? Najlepiej zrobić podarunek we własnych czterech kątach lub na warsztatach. Komunia, Ślub, Dzień mamy? Taki prezent sprawdzi się zawsze.



Przyjemnego weekendu.
Buziaki.
Marlena.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

  1. Każda mama powinna mocno ucieszyć się z tak pięknego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie samo już wręczanie prezentów jest przecież czymś fajnym i ja jeszcze jestem zdania, że również dobrze jest wiedzieć co dać rodzicom na rocznicę ślubu. Uważam, że spory wybór takich rzeczy jest w https://zamowprezent.pl/prezenty-dla-par/prezenty-dla-zony-i-meza i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty