Serce pełne kwiatów na Dzień Mamy

Mama to słowo, które od najmłodszych lat budzi poczucie bezpieczeństwa, spokoju i miłości. Już za kilka dni każdy z nas będzie chciał z okazji Dnia Matki wyrazić swoją miłość i podziękować za to, że jest i każdego dnia wspiera nas w codziennym życiu.
Dzień Mamy jest więc doskonałą okazją do tego, by przygotować coś nietuzinkowego,  najlepiej własnoręcznie wykonanego. Z tej okazji mam dla Was inspirację, która być może okaże się trafionym pomysłem na to by obdarować w tym szczególnym dniu najbliższą nam osobę, naszą Mamę lub Teściową J!


Tym razem jako bazę wybrałam serce, które można postawić, jednak w sklepie Artistiko możecie wybrać całą masę przepięknych, serduszkowych zawieszek hdf o różnym kształcie i wielkości.
Kolor bazowy serduszka to złamany róż i brąz z nutką żółci neapoltańskiej delikatnie przydymiony bielą. Aby tło serca było nieco ciekawsze ozdobiłam je szablonem z ornamentami kwiatowymi. Na tak przygotowanej podstawie cienkim pędzelkiem namalowałam oplatającą serce gałązkę z której wyrastają delikatne kwiatki i listki.


Ponieważ lubię prace o monochromatycznym charakterze, dlatego kolor kwiatków utrzymałam w zbliżonej tonacji. Napis Kocham Cię jest utrzymany w kolorze fioletu i nieco ciemniejszego różu. Dzięki temu ładnie odbija się od tła. Wy oczywiście możecie  kolorystycznie dopasować serduszko, dodatki i napisy do własnego nastroju. Wszystkie niezbędne elementy znajdziecie na półkach sklepowych w Artistiko.


Mam nadzieję, że dzisiejszy praca zainspiruje Was nieco do przygotowania niezwykłego upominku dla Mamy. Nie zapomnijcie też pochwalić się nim w naszej artistikowej grupie na Facebook ART GRUPIE ARTISTIKO

Pozdrawiam słonecznie!

Ilona


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty