Design Team 2018-2019

Witajcie!
Kochani z wielką radością przedstawiamy nasz nowy Design Team 2018 - 2019 <3 



Nadal inspirować Was będą Kasia SalmanowiczMarlena BanderaAgnes Kieler i Beata Bączek. Witamy również cztery nowe projektantki Katarzyna CharlakAnna IwanowskaKatarzyna Paleczny i Patrycja Pieczara DreamyAttic!
Już nie możemy się doczekać nowych pomysłów z wykorzystaniem naszych niezastąpionych hdf-ków i masek. 





Powitajcie również nowe projektantki, które przygotowały kilka słów o sobie!

---


Nazywam się Anna Iwanowska, a w internecie występuję raczej jako Anai. 
Mieszkam w Gdańsku, od wielu lat pracuję w branży IT i bardzo to lubię,  ale ponieważ umysł mam zdecydowanie humanistyczny - potrzebowałam jakiejś odskoczni, relaksu, wolności :) 
Rękodzieło zawsze było mi bliskie, a od ponad 10 lat jest moim głównym hobby, które stało się całkiem ważną częścią mojego życia. Zaczęło się od kartek i scrapbookingu, ale z czasem na prowadzenie wysunęły się media - to one pociągają mnie najbardziej ze względu na ich magiczne właściwości, możliwość eksperymentowania i wyczarowywania sobie unikalnych efektów. Nic więc dziwnego, że zakochałam się w HDF-ach z Artistiko - współpracują z mediami idealnie! 
Tworzę różne prace - chętnie sięgam po LO, tagi, różnego rodzaju przedmioty użytkowe, czasem zdarzy mi się też stworzyć jakąś kartkę ;) 
Cieszę się bardzo na tą nową przygodę, jakim jest DT Artistiko i jestem zaszczycona, że będę mogła inspirować Was swoimi pracami.

---


Cześć, mam na imię Patrycja a w sieci znają mnie jako Dreamy Attic. 
Moją pasją i jednocześnie pracą jest scrapowanie i mediowanie - tworzę dla przyjemności i samej siebie, jak również planując kolejne projekty na potrzeby warsztatów. Powstają u mnie kartki, albumy, art journale, layouty, blejtramy; zdobię formy różne, by dać im nowe życie :) - z drewna, hdf czy sklejki. 
Dobrze czuję się zarówno w stylu lekkim, zwiewnym i pastelowym, jak również w cięższym steampunk’owym czy Vintage. 

Bycie częścią zespołu Artistiko jest dla mnie wyróżnieniem i bardzo się cieszę na tą współpracę :)! 

---


Nazywam się Kasia i od kilku lat tworzę pod nazwą Kasyopea Art. 
Od zawsze byłam związana z rękodziełem i sztuką.. Uwielbiam wszystko co jest związane z mixmediami, kocham bawić się farbami, papierem i mediami.. Moją pasją jest tworzenie i przekazywanie wiedzy dalej, prowadzę warsztaty ale i chętnie uczestniczę w warsztatach innych artystów. Uwielbiam poznawać ludzi z którymi łączy mnie wspólna pasja.
Pozdrawiam. 

---


Witam Was bardzo serdecznie, mam na imię Kasia.
Wybór mojej osoby do DT Artistko to ogromne wyróżnienie. Moja przygoda z scrapbookingiem i mediami zaczęła się rok temu, od tej pory jestem uzależniona od cięcia i chlapania. Lubię próbować różnych stylów, co można zobaczyć w moich pracach. Ogromnie się cieszę, że będę mogła Was inspirować.
Do zobaczenia

---

My również nie możemy się doczekać nowych inspiracji!!
Buziaki :*


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty