Notes na cytaty

Na pewno macie swoje ulubione cytaty i powiedzenia. Ja też… pozapisywane niestety w różnych miejscach i jak muszę coś znaleźć, to pojawia się problem. Dlatego też postanowiłam wreszcie zrobić sobie notes na takie zapiski – powiedzenia, myśli, cytaty z ulubionych książek czy filmów będą już miały swoje miejsce i co dla mnie ważne, to zapiszę je swoją własną ręką J, a nie stukając w klawiaturę i zapisując jednym kliknięciem w kolejnym folderze.


I tym razem nie mogło zabraknąć moich ulubionych szarości i grafitów, ale pojawiają się one w towarzystwie różu i brokatu. Tak, tak… zupełnie nie moja bajka, a jednak J. Zdecydowałam się na napisy „między wierszami” i  „inspire”, bo piękne cytaty, czy trafne powiedzenia interpretować można na różne sposoby i sporo wyczytać właśnie między wierszami, no i są zazwyczaj bardzo inspirujące.


Tym razem w ruch poszły farby grafitowa, biała i szara imitująca beton. Strukturę uzyskałam dzięki paście strukturalnej gruboziarnistej i Artistikowej bąbelkowej masce. Notes pięknie się mieni, bo już na sam koniec użyłam grafitowego wosku i srebrnej pasty pozłotniczej oraz różowego brokatowego splasha.





I jak zawsze zachęcam Was do chwalenia się pracami z naszymi wyrobami.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty