Zawieszka w sielskich klimatach

Hej witajcie!    
Dziś mam dla was tutorial, w którym pokażę Wam, jak wykorzystałam jedną z zawieszek artistikowych do zrobienia dekoracji w sielskich klimatach.
Oprócz samej zawieszki przygotowałam sobie papiery Mintay Papers z kolekcji  Farmlife,  jeden z licznych artistikowych napisów i kilka małych dodatków z hdf.


Z arkuszy kolekcji wybrałam wzór desek i odrysowałam kształt zawieszki.


Wycięty kształt nakleiłam na zawieszkę i przygotowałam sobie arkusz z elementami do wycinania z tej samej kolekcji.


Z arkusza powycinałam wszystkie elementy, (nie wszystkie wykorzystam, ale lubię mieć wybór:))), teraz mogłam zacząć układać moją kompozycję...


...ale najpierw jeszcze przegessowłam lekko napis i wybrane hdf-ki


Moja kompozycja prezentuje się mniej więcej tak, pozostaje jeszcze zrobić dziurki w zawieszce i przymocować sznurek czy wstążeczkę


Zawieszka gotowa, okucia dziurek wkleiłam, ponieważ zawieszka jest trochę za gruba, by użyć nitownicy. Jak widzicie, po namyśle zdecydowałam jeszcze lekko przegessować całość i pozwolić i pozwolić by przy napisie przysiadł motylek:)





kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty