Pożegnalny tag

Witajcie!
Wszystko co dobre szybko się kończy. Moja półroczna przygoda z DT Artisiko dobiegła końca. To był dla mnie czas pełen mobilizacji i inspiracji. Spotkałam tu cudownych ludzi i moc pozytywnej energii. Dziękuję, że byliście ze mną. Mam nadzieję, że choć troszeczkę udało mi się Was zmobilizować do twórczego działania.


Na zakończenie mojej przygody przygotowałam pożegnalny tag, który dedykuję wszystkim dziewczynom z którymi miałam przyjemność w ostatnim czasie współpracować.


Do stworzenia projektu użyłam tag z dekoracyjnym zakończeniem, farby kredowe  AmbienteChalkyColors, dekoracyjne formatki hdf i napis „Na zawsze w moim sercu”.




Mam nadzieję, że niebawem spotkamy się w artistikowej grupie na Facebook ART GRUPIE ARTISTIKO i dalej będziemy się wzajemnie inspirować. Do zobaczenia. 

Pozdrawiam słonecznie!

Ilona


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty