Najlepsze miejsce na Ziemi

Dom to zdecydowanie najlepsze miejsce na Ziemi, dlatego warto o niego dbać, by czuć się w nim wyśmienicie.
Przez te kilka miesięcy mieliście okazję przekonać się, że tworzenie dekoracji do domu sprawia mi największą frajdę.



Dzisiaj nadszedł czas pożegnania z Design Teamem Artistiko, jednak nie zostawiam Was z pustymi słowami. Mam dla Was kolejne dwie inspiracje na dekoracje do pokoju lub sypialni (u mnie znalazły własnie w niej swoje miejsce).
Czas na pracę z hdf'kami będę wspominała bardzo miło i nie porzucę ich nigdy, bo są bardzo wdzięczną bazą same w sobie, jak również dodatkiem do innych prac i technik.



U mnie jak zwykle kobieco, kwiatowo i pastelowo.




Przyjemnego oglądania i zaglądajcie do Krainy Szczęśliwości - będzie mi niezmiernie miło, gdy mnie odwiedzicie!


Ściskam mocno
Magda


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty