Retro kartki

Witajcie :) 

Sezon ślubny trwa w najlepsze, ale to nie jedyne okazje, podczas których warto obdarować kogoś własnoręcznie wykonaną kartką. Na pierwszy plan poszedł papier kraftowy, koronki i dużo warstw!! Bo to przecież o nie chodzi w kartkach żeby były ciekawe i niepowtarzalne :). 


Elementy z masy plastycznej to kolejne dodatki, których warto użyć w różnych projektach, także tych scrapowych, ja wykorzystałam cudowne wróżki :). 




Masa napisów od Artistiko na wszelakie okazje wydała się być tutaj niezbędna, dlatego sięgnęłam po kilka z nich i efekt mojej pracy możecie zobaczyć na fotkach :)



Róbcie Kartki, nie kupujcie ich w sklepach gdzie jednego wzoru są dziesiątki :). Moje kartki choć podobne stylem różnią się od siebie i o to chodzi w kartkach ♡♡♡♡
Chwalcie się pracami z Artistikowymi produktami na ArtGrupie na facebooku:)

Pozdrawiam serdecznie Marlena


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty