Notes - foto tutorial

Witajcie,
Dziś przygotowałam dla Was tutorial z notesem w roli głównej. Zdecydowałam się na taką formę do dekorowania ponieważ mojej mamie skończył się już notes zrobiony na warsztatach w Artistiko :) utrzymałam go więc w podobnym stylu, ale zupełnie po mojemu :).
Zapraszam do oglądania etapów pracy w postaci fotek :)

Wykorzystane materiały:



Na pierwszy ogień poszedł klej do złoceń, szablon Artistiko z kolekcji Mechanical oraz złoty brokat.
Pędzelkiem gąbkowym naniosłam klej na szablon i odłożyłam do wyschnięcia.



Elementy hdf pokryłam cieniutką warstwą białego gesso. Nie dlatego, że używałam wody ale dlatego żeby nadać im innego odcienia brązu, a gesso jest do tego idealne.




Pamiętacie klej do złoceń, który miał wyschnąć? W tym momencie posypuję to brokatem i wsypuję nadmiar do słoiczka (nic się nie marnuje) :)



Na starej książce odbijam wzór kwiatowy ze stempla :). Książka pochodzi znad Sekwany (oszczędzam ją jak mogę bo jest to prezent dedykowany właśnie takim pracom). Wycinam kwiatek i dzielę je na pół. Przygotowuję papierowe materiały, które uważam że będą grały ze sobą na pracy :)




Wyrywam kawałki książki i naklejam za pomocą gel medium. To samo robię z tekturą falistą. Układam kompozycję. Wszystko naklejam jak najbardziej na płasko gel medium żeby nic nie stało się podczas wkładania notesu do torebki. Na koniec taśma washi tam gdzie uważam, że jest niezbędna:)





Gdy wszystko jest naklejone chlapię całość mgiełką czarną oraz białym rozwodnionym gesso. Kilka półperełek i czarnego gesso dla podkreślenia szczegółów :) TADAM. Praca jest gotowa :) 



A teraz kilka zbliżeń 







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty