Shaker box

Jak wyeksponować  pieniądze, które mają być na wieczną pamiątkę;) i zapewnić powodzenie w biznesie? Pewna kobieta sukcesu poprosiła mnie, bym coś wymyśliła… a mając do dyspozycji kolekcję Mechanical okazało się to być wcale nie takie trudne.


Ponieważ jest to branża metalowa i narzędziowa, to pierwsze zarobione pieniądze są w towarzystwie trybików, rurek, drutów i rdzy. Tym razem pomalowałam wszystkie elementy farbami w kolorze brązu i czerni, w niektórych miejscach dodałam szarości i turkusu.



Do stworzenia struktury posłużyła mi pasta strukturalna drobnoziarnista. W wielu miejscach pojawiła się również rdza. Całość była jednak dość ciemna, więc do nadania blasku i rozświetlenia wykorzystałam lodową Inkę Gold, woski – grafitowy i zielonkawy oraz już na sam koniec musnęłam niektóre elementy srebrną pastą pozłotniczą. Przysłowiowa kropką nad i okazał się być biały splashJ W takim projekcie chlapnięcia zawsze się sprawdzą. Zastanawiam się tylko, czy nie wkomponować tam jeszcze jakiegoś kwiatka…. W końcu to praca dla kobiety.




Mam nadzieję, że i  Wy doskonale się bawicie pracując z produktami Artistiko. Nie zapomnijcie się pochwalić swoimi pracami w Art Grupie, zawsze z przyjemnością je podziwiamy.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

  1. Aż zapiera dech ! Świetna praca Aneta 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pomysły przychodzą same, jak się ma tyle fajnych wzorów, a ta kolekcja w szczególności przypadła mi do gustu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty