Miłość w kolorze... Colorful love...

Witajcie,

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić troszkę już walentynkową, ale troszkę też skierowaną dla babci i dziadka inspiracją, jaką udało mi się stworzyć dzięki fantastycznym dodatkom z działu LOVE. Cała praca została utrzymana w chłodnej tonacji dla podkreślenia nastroju, a tylko niektóre elementy mają bardzo wyraźny kolor. Bazę pokryłam białym gesso, dodałam maskę 'murek' którą wycieniowałam pastą cadence i mgiełkami w odcieniu brązu i szarości. Całość wycieniowałam i gdzie nie gdzie potuszowałam stemplami. W tak taki sam sposób przygotowałam napisy i serca. Aby praca nabrała wyrazu, niektóre serca zostały pomalowane czerwoną farbą. Mam nadzieję, że czujecie się choć troszkę zainspirowani do tworzenia walentynkowych prac.

Pozdrawiam Agnes

Hello,

Today I would like to share with you little  valentine and a bit grandma and grandfather day inspiration. You can combine so many collections together and one of them is LOVE one which fits perfect with all our basics products.The whole work has been kept in cool tone to emphasize the mood only some elements were painted red.I covered the base with white gesso, I added brick mask and painted everything with cadence stone paste and brown and grey mists.
I added stamps and white gesso in some parts and my base was ready to use I did the same thing with all elements only small hearts where painted red.I hope you feel a little inspired to create Valentine's works.

Kind regards,
Agnes









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty