Ramka z przesłaniem / Frame with the message

Witajcie,

Moja pierwsza, w tym roku, inspiracja dla Artistiko. Przedstawiam Wam 'Beautiful day' w

lekko zimowej scenerii na ażurowej ramie.

Na bazę nałożyłam maskę, a następnie przykleiłam hdf heksagony, choinki, renifera, gazę,

kwiaty oraz napis 'Beautiful day'.

Mam nadzieję, że moja praca przypadnie Wam do gustu i zainspiruje do stworzenia

własnych projektów.
Pozdrawiam


Hello,

My first, this year, inspiration for Artistiko. I present to you 'Beautiful day' in a slightly

winter scenery on an openwork frame.

I put on the mask on the base, and then stuck hdf hexagons, Christmas trees, reindeer,

flowers and the words 'Beautiful day'.

I hope that my work will appeal to you and inspire you to create your own projects.

Greetings









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty