Romantyczny blejtram / Romantic canvas

Witajcie,

Dziś przychodzę do Was z kolejną inspiracją dla Artistiko.
Jest nią mediowy vintage'owy blejtram. 
Po nałożeniu maski i przyklejeniu hdf od Artistiko zabezpieczyłam powierzchnię czarnym Gesso. Następnie pomalowałam wybrane elementy niebieską i białą farbą mikową, którą mocno spryskałam wodą. W ten sposób uzyskałam ładne zacieki na płótnie. 
Do stworzenia kompozycji użyłam hdf, metalowych ozdobników oraz własnoręcznie wykonanego kwiatka. Do przyklejenia tych elementów wykorzystałam Heavy Body Gel.
Na koniec użyłam białego Gesso aby wykonać chlapanie i dodałam mikę.


Hi,  

This is my next inspiration for Artistiko.
This time I created for you vintage canvas.
I started my work with the application of Structure Paste through the template on canvas. Then I glued the hdf Artistiko: heart, flower and inscription "Only you".
Next I used Black Gesso as a primer and  I dried it. Then I painted  blue  and  white  on the canvas and I sprayed it with water.  The result is a bunch of beautiful spots on the canvas.
To create this composition, I used chipboard pieces, metal embellishments ond handmade foamiran flower. The Heavy Body Gel helped me stick it all.
Finally, I added some white colour applying Gesso White with a splash and I added some mika.












Mam nadzieję, że zdołałam Was zainspirować.
Życzę Wam miłego dnia, Kasia P.

I really hope that I was able to inspire you!
Have a great day, Kasia P.





kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty