Otwórz serce / Open Your Heart

Witam Was gorąco !

Dziś przygotowałam dla Was serce z papierem scrapowym oraz maskami i dodatkami hdf od Artistiko. Całość delikatnie pokryłam białym gessem, dodatki tak samo, natomiast tło murek pobieliłam używając tuszu oraz pudru do embossingu na gorąco ;). Po ułożeniu kompozycji przyszedł czas na stemple... dużą ilość stempli, gdzie tylko się da. Kilka kwiatków, kropek, troszkę gazy i sznurka i efekt prezentuje się tak :). 

Hi!

Today I have prepared a heart for you with scrap paper and stencils and hdf additions from Artistiko. I covered everything gently with a white gesso, I embossed the wall with white emboss powder. After arranging the composition, it was time to make some stamps... a large number of stamps wherever it was possible :). Some flowers, splashes, material and twine and the effect of my work I present on the pictures ;) I hope You like it. 









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty