Miłość z dawnych lat / Old time love

Witam Was.
Mija styczeń, za chwilę zima nas opuści, a dni zaczną być dłuższe i cieplejsze, ale zanim to nadejdzie czeka nas luty i Walentynki. 
Dziś przedstawiam Wam moją nową inspiracje dla Artistiko, zawieszka w romantycznym stylu. Wspomnienie dawnej miłości z kolekcją 'With LOVE' i nie tylko.

Hello to you.
January passes, in a moment winter will leave us and the days will start to be longer and warmer, but before that comes February and Valentine's Day awaits.
  Today I present to you my new inspiration for Artistiko, a pendant in a romantic style. A memory of old love.






Prace zaczęłam od pomalowania wszystkich elementów białym gesso. Zawieszkę postemplowałam. Listki, serduszka i napis z hdfu pomalowałam farbami metalicznymi. Na mini tag przykleiłam papier do scrapbookingu. Dokleiłam papierowe kwiatki, gazę i sizal. Dodałam mikrokuleczki. Całość spryskałam błyszczącymi mgiełkami i przetarłam farbami. Na koniec przykleiłam metalową serwetkę i stare zdjęcie. Całość pochlapałam białym gesso i przewlekłam starą satynową wstążkę. Przybieliłam agrafkę z kluczykiem.

At the beginning I painted all the elements with a white gesso. Then I stamped the whole base. Leaves, hearts and inscription from hdf I painted with metallic paints. I glued scrapbooking paper to the mini tag. I stuck paper flowers, gaze,sisal and added microspheres. I sprayed the whole with glossy mists and altered with paints. At the end I glued a metal napkin and an old photo. I spilled the white gesso and dragged the old satin ribbon and I'm pinning the key.





Dziękuję i zapraszam do tworzenia/ Thank you and invite you to create.
KasyopeaArt


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty