Wiosenne chwile / Spring moments

Hej, hej!

Witam się dzisiaj z Wami moją nową kolekcją hdf - idealną na Wielkanoc i cały ten cudowny, wiosenny czas. Tym razem wśród nowości znalazły się bazy na podstawkach (jak zwykle w 3 rozmiarach), do tego mnóstwo dekorów - wszystkie w 4 wielkościach i wisienka na torcie - 4 nowe wzory masek!!
Już zaraz trafią one do sprzedaży :D Mam nadzieję, że polubicie je, tak jak ja <3



Wykorzystując te cuda wykonałam zupełnie niebanalną oprawę zdjęcia. Ja i moja mama na fotce, a do tego gałązki, ptaszorki, listki, kwiaty. To wszystko w kolorach, które uwielbiam.
Nie mogę się już doczekać Waszych projektów ze 'spring moments'. 

Hi !

I welcome with You today with my new hdf collection - perfect for Easter and this whole spring time! This time among novelities there are bases on stands (as usual in three sizes) plus a lot of decors - all in four sizes and cherry on the cake - 4 NEW PATTERNS OF STENCILS. Whole collection soon will be avilable for sale. I hope You will like it like I do!

Using these goodies I made a completly original and unusual photo setting. Me and my mother on a photo, plus twigs, little birds, leafs, flowers. It's all in colors that I love.
I can't wait for Your projects with 'Spring Moments' collection.









Pamiętajcie pochwalić się efektami pracy w Art Grupie Artistiko na Facebooku.
Miłego dnia, Have a nice day
Kasia Salmanowicz



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty