Zamarznięty mechanizm / Frozen mechanism

[PL] Cześć!
Początek roku, nowe plany, nowe wyzwania i nowe inspiracje.
Dziś przedstawiam Wam moją kolejną inspiracje dla Artistiko. Nadal w zimowym klimacie, ale już nie świątecznie. 

[ENG] Hey!
The beginning of the year, new plans, new challenges and new inspirations.

Today I present to you my next inspiration for Artistiko. Still in a winter climate, but not Christmas anymore.



Zamarznięty mechanizm.. Baza z Artistiko ze świetnymi trybikami hdf i napisem "Think different".
Wszystkie elementy pomalowałam czarnym gesso, następnie po wymieszaniu farb akrylowych z pastą strukturalną stworzyłam rdze, ktorą położyłam na całą bazę trybika.  
Małe elementy pomalowałam farbami w odcieniach turkusu i przykleiłam do bazy. Dodałam parę metalowych elementów. Po wysuszeniu użyłam błyszczących mgiełek.
Przykleiłam biały napis i położyłam pastę śniegową. Całość pochlapałam białym gesso. 

Frozen mechanism .. Base from Artistiko with great hdf gears and the inscription "Think different".
All elements were painted black gesso, then after mixing acrylic paints with structural paste I created rust, which I put on the entire base of the cog.
I painted small elements with paints in turquoise shades and glued them to the base. I added a pair of metal elements. After drying, I used glistening mists.
I glued the white lettering and put snow paste. I spilled the white gesso all over.






Miłego oglądania i tworzenia..
Pozdrawiam.
KasyopeaArt

Have fun watching and creating ..
Greetings.
KasyopeaArt


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty