Spełniaj marzenia / Make dreams come true

Hej hej Kochani :)

Przychodzę dziś do Was z pierwszą inspiracją w nowym roku i pomyślałam sobie, że warto wykorzystać tę okazję do stworzenia czegoś takiego właśnie ciepłego, motywującego - na dobry początek roku. Przygotowałam sobie zawieszkę/tabliczkę do powieszenia nad moim twórczym biureczkiem. W ręce wpadł mi najpierw napis "Spełniaj marzenia", a reszta poukładała się już "sama". Pobawiłam się troszkę dodatkami i budowaniem warstw, aby 
stworzyć spójną, ale zróżnicowaną i ciekawą kompozycję. 


Całość wykończyłam mgiełkami i farbami metalicznymi, a napis dodatkowo pokryłam przezroczystym proszkiem do embossingu.

Mam nadzieję, że mój plan się powiedzie, a tabliczka w zasięgu wzroku będzie moim dobrym talizmanem.
Lubicie tworzyć takie talizmany - po prostu zwyczajnie dla siebie?


Hello my Friends :)


I have a first inspiration for you this year and I was thinking New Year deserves a new motivation. I decided to make a small motivational board to hang just above my craft desk, so it can remind me to follow my dreams.


I had a lot of fun with adding all the embelishments in layers to make an interesting and versatile composition. I used mists and metallic paints to add color and also a little bit of clear embossing powder to let the words stand out a little bit.


I hope this board will be my good lucky charm. What do you think about this idea? Do you like making lucky charms just for yourselves?











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty