Dreams

Budzimy się powoli, proszę Państwa... wiosna już oficjalnie JEST :)
A jak wiosna, to i żyjątka się budzą. Z tej okazji moja praca, mediowa, budząca się z zimowego snu.
Do wykonania jej użyłam cudnych baz Artistiko - ram ażurowych, w dwóch różnych rozmiarach. Do tego hdf-kowe gałązki i bazie, okrągłe kwiatki i napis. 
Prócz metalowego dodatku w postaci muszki z zegarem, w jednak kwiatek wkleiłam jaskółki wycięte z papieru scrapowego i wlałam preparat 3D Gloss - powstał widoczek z efektem szkła. 
By ukryć spory dystans między bazami, dodała, sizal. Dekorowanie baz czarnym gesso i woskami to moja ulubiona technika mediowa. 


Hello hello, wake up Guys :)! We have Spring, officially :). And because of that many little beings are awakening. I prepared mixed media project today. 
To make it I used wonderful bases by Artistiko - two frames in different sizes. I added hdf branches, circle flowers and a sentence Dreams. 
In one of flowers I glued in swallows, cut out of scrapbooking paper. Later on I put some 3D Effect medium to create glass effect. To hide quite big distance between bases I added a sizal. Decorating with blacj gesso and waxes is one of my favourite techniques. 

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia czegos nastrojowego, na przebudzenie życia :). Pozdrawiam cieplutko!
I hope I've inspired You Guys to create something magical, for life awakening :). 
Warm hugs!










kontaktwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty